сряда, 16 юни 2010 г.

Семинар "Креативността като начин на живот"

Вчера на 15 Юни се проведе семинар за всички студенти от модул Реклама в НБУ, като основната част от семинара беше представянето на курсовите работи на студентите от 2ри курс. Заданието за курсовия проект беше да направим рекламна кампания, състояща се от ТВ спот, радио реклама, печатна реклама и евентуално нестандартни форми на реклама. Нямаше ограничение относно темата, което беше наистина голямо облекчение за мен, защото преди два години мисля, че беше всички реклами трябваше да са на тема Нов Български Университет, което си е доста сковаващо честно казано.
Разделихме се на екипи от максимум 4ма души и започнахме да творим в рамките на около 12 дни. Аз и моята приятелка Марина направихме нашия проект с цел да популяризираме колелото като средство за транспорт в градовете. Смятаме, че на много хора им е писнало да седят в задръствания, да чакат изнервящо много по светофарите или да се блъскат в сауно-образните автобуси на градския транспорт. Затова и се обърнахме за съдействие към Велоеволюция. Те са Неправителствена организация, която има за цел да преставява велосипедистите пред обществото и държавата и да съдейства за изграждане на вело-инфраструктура и за популяризирането на колелото като начин за придвижване. Повече информация за тях и техните проекти можете да намерите на www.velobg.org

А ето ги и нашите творения:

ТВспот - който вече е качен в YouTube i Gallerate.com:


препоръчвам ви да го гледате в сайта на YouTube,
защото клипа е 16:9, а в блога го реже 4:3.

Направихме диплянка, която представлява половин лист А4 разделен надълго и сгънат така, че отпред да се вижда колата , която не е в движение, а когато се отвори се вижда движещото се колело и текста към него.






И накрая, но не на последно място нашата идея за нестандартна реклама и билборд или плакат:
със същата тази оранжева пътна маркировка от билборда/плакат и листовката да се заградят участъци, големи колкото за една кола, където да бъде изписано "На това място могат да се поберат 5ма велосипедиста!". Тези участъци ще бъдат разпръснати по големи кръстовища (където непосредствено до тях ще има билборди със сайта на организацията) и по паркоместа и синя зона, където хората не са в колите си и могат да отделят повече внимание на надписите. Тези маркирани участъци ще бъдат увеличавани през няколко дни, за да се поддържа интереса и да се забелязват повече.

За наша голяма радост с тази кампания успяхме да впечатлим нашите колеги и взехме Наградата на публиката, за което искрено благодарим на всички гласували и се надяваме с всяка следваща реклама да се усъвършенстваме все повече.

Няма коментари:

Публикуване на коментар